Opgave
3
Vi skal nu til
det svære!
Mange har forholdsvis nemt ved at definere, hvad de er gode og
dårlige til; men det kan være svært for dem at beskrive deres
styrker i markedsførings vendinger.
En af årsagerne er selvfølgelig, at man kan udnytte sine evner på
flere forskellige områder og med forskellige vinkler.
Nedenfor ser du en skabelon til at definere din profil på ét
område.
Lav maksimalt 5 profiler på dig selv, idet du kan kombinere svarene
fra opgave 1 med 5 forskellige kombinationer af svarene fra opgave
2, og dine egne interesser fra indledningen.
De fleste kan identificere sig med 1-2 profiler:
Ud
fra besvarelserne i opgave 1 og 2 er
du
er nu i stand til at formulere det felt du er god til i 3
sætninger. Lav gerne op til 5 udgaver af nedenstående:
´Jeg er sådan en der er god til at ( ud fra din besvarelse i
opgave 1):´
--------------------------------------------------------------------------
´I det daglige er min arbejdsfunktion
(ud fra din besvarelse i opgave 2):
--------------------------------------------------------------------------
´Den branche/ det produkt jeg arbejder med er hovedsaligt
(egne cases/ interesser fra indledningen)´:
|